Ready2go's 2007 Trip Report!


#1241

It is the time we leave the house to go to the airport. :smile:

So off to bed for me…see ya’ll next week.:smile:


#1242

Awww - thanks, dad…I can call you dad, right?:closedeye


#1243

Swweeeet!!! :cool:

Is this another Forever trip? lol

Just wondering when we can expect the first installment of your DL TR! :whistling:


#1244

is it gonna be an on the spot TR? we kinda liked that, you know!!!


#1245

In a little bit…just home and downloading pictures.:smile:


#1246

Oh, goody – new pics! :wub:

Welcome back, BTW.


#1247

oh no, you’re back already ? That sure was way too short a trip to DL, waaaayy to short :crying:


#1248

Oh my, you are back already?? It flew by, didn’t it?

Looking forward to your pictures!:smile:


#1249

Yay a new TR…boo…your DLR adventure is over:crying:


#1250

I cannot wait for your trip report!!! hope it was a wonderful week (or days, or however long it was, lol)!


#1251

Ok here it is.:smile:

http://www.mousebuzz.com/forum/trip-reports/38379-ready2gos-2007-disneyland-trip-report.html


#1252

Yeah…sad :sad:


#1253

81 days!!!:happy:


#1254

Only 3 more days to happiness :happy:


#1255

True…very true!:happy:


#1256

Yes only 81 days till we are back at DLR.:smile:


#1257

Sweet!:happy:


#1258

Yeah …I know.:smile:


#1259

Can’t wait for the TR!:happy: Maybe we’ll get another picture of your thumb…or even gasp a pinkie shot!:eek: :laugh:


#1260

If ya’ll are good…maybe.:smile: